Good "enough"?


Nån annan som gillar Ola som ser nått fel här?! xD Asså heelt ärligt... det är bookleten till Good Enough.. å de har missat "enough" vid låttexten! xD Jag trodde jag skulle dö av garv när jag såg det xD hahahahaha! Nån annan som har likadant, eller är det bara min det är fel på? ;)

Har inget annat att skriva idag... ska bara städa å plugga.. å imån blir det Onsala för att fira midsommar :P Tar troligtvis med kameran :) å imån är det ett år sen The King of Pop dog... kommer nog ett inlägg om det i helgen eller nästa vecka :)
Gotta go..

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: Josefine

Nope, du är inte ensam. Så är det i min booklet också x)

Men i "the feelgood edition" står det "good enough" ;)

2010-06-28 @ 19:28:29
URL: http://jjosefinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0