28/6

Det är helt sjukt! Det är nästan juli... å det känns knappt som sommar! :O Igår va det jättefint väder, å jag satt ute i solen med teoriboken nästan hela dagen :) förutom när fotbollen hade satt igång då... :P *jävla domare som inte kunde se att den bollfan va inne! :O ska det vara så svårt?! å sen i den andra matchen missade dom en offside... ILLA!!* men jag satt ute ityp 3-4 timmar eller nått iaf :) körskolan ringde mej imorse och så fick jag  reda på att jag ska göra halkan nästa torsdag :O gaaaah, nu är det nära körkortet :D Så jag måste verkligen sätta ännu mer fart med teorin nu... :P kanske dax att börja nu då.... :P
Avslutar med en bild från midsommar :) sommarsommarsommar! :)


taggataggatagga Erik Grönwall på torsdag! <3

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0