Bad update

Jag vet att jag inte har uppdaterat på över en vecka.. men jag får skylla på att jag har vart på semester :P haha xD å nu när vi har kommit hem har internetuppkopplingen i stort sett lagt av... :@ man kan sitta vid nätet max 5 minuter, sen skickas man ut, å så dröjer det nån minut innan det kommer tillbaka igen.. å så håller det på... -.-' men på onsdag kommer det nån snubbe hit som ska försöka fixa det, så då får ni en update om semestern... kan ge er ett litet smakprov redan idag.... (a) eller just det... internetuppkopplingen är ju kass... så ni får allt vänta tills det blir bra igen ;) de flesta som läser min blogg vet ju iofs redan om det... :P (L)

Ett gigantiskt GRATTIS till min underbara Caroline som fyller 18 år idag! <3

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: lydia

sv: Åh, finns alla med i bloggen, bilder och så ? :D

Ja, 7 gånger och ska träffa honom igen i augusti hihi :D kram

2010-07-30 @ 15:46:09
URL: http://absolutlydia.blogg.se/
Postat av: Camilla

:D

Hur är det med dig annars då? :)

2010-07-30 @ 17:22:58
URL: http://pinkheart.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0