12/7

Tidigt jag bloggar va? ;) haha, känner att jag måste skriva av mej lite så inte allt går ut över familjen... nu är semestern bokad... det blev inte karlstad *helvete!*, det blev inte heller danmark, utan det blev kalmar & linköping ist...! :(  det leder till att jag inte kan åka till landskrona på fredag :( & det betyder oxå att jag inte kan se Måns Zelmerlöw hos Lotta på Liseberg nästan måndag... fanfanfan! inget rix i karlstad heller... varför ska det va så svårt?!? :O Men sånt är livet.. det kommer förhoppningsvis fler chanser.

Dagens spotify
Shakira featuring Freshlyground – Waka Waka (This Time for Africa) (The Official 2010 FIFA World Cup (TM) Song)

Spanien vann ju VM-guld igår... som jag trodde :P men fyfan vilken tråkig match det var! :O aja, skit samma!

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: caroline

haha, neje ursöt är den! :D

Jaa, hoppas verkligen, vore ju super bäst! :P :*

2010-07-12 @ 13:02:38
URL: http://cjohansson.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0