Uddevalla 4/12

Gick upp vid 6, efter typ 5,5 timmes sömn.. haha, jag behöver mina knappa 7 timmar varje natt x) så jag somnade på tåget in till Göteborg ;) sen var det bara att vänta i nästan en timme innan bussen mot Torp skulle gå.. strax innan dess kom Marika, och sen bar det av mot Uddevalla (: det snöade en del på vägen, och när vi väl var framme på Torp så hittade vi inte scenen.. vi gick genom hela köpcentret, men hittade ingen scen.. då gick vi och kollade på en orienteringstavla och såg att det fanns mer än ett hus.. HAHA, men vi hittade till scenen till slut, och där var redan Felicia, Erica & Rojin :) haha, tar allt i kortform en tid framöver... först var det lite väntade, sen lite väntade, sen lite väntade, sen kom det nåra till, fortsatt väntan, donken och äta, väntande, rasmus & ljudteknikerna kom (: sen börjar det roliga :) vi pratade en del med Rasmus, och ah.. han försökte övertyga oss om att det var The Priests som skulle komma, och ah.. det var kul! xD haha, sen köpte jag min skiva för 10 kr mindre än vad den skkulle kosta.. bra att ha koll på priset Rasmus...! ;) haha, sen fortsatte vi att vänta lite, och sen fick vi ställa frågor som Rasmus skulle ställa till grabbarna sen, och jag frågade varför Jennie let me love you är med i Dancing in the moonlight (fick senare svaret att alla tre satt i studion samtidigt och fick sån otroligt feeling, och att det var samma ackord.. :P) Sen kom dom äntligen.. asså den känslan av att först se Erik utanför fönstret var galen.. sen när jag såg Danny.. haha, jag visste inte hur jag skulle reagera... (för er som inte har koll så fick jag ju ett brev av honom, och det var ganska personliga saker.. så jag visste inte om jag skulle klara av att inte gråta om han nänmde det...) haha anyway.. dom kom upp på scenen, sjöng Jennie let me love you, Youngblood, Alone, Baby goodbye & What is love, myspysigt! (: sen blev det ju även lite på Danicing in the moonlight efter min fråga.. :P och ah.. vi lyckades ju få Matte uppmärksam på sin öppna gylf under Alone.. and boy how we laughed! shit..! trodde nästan Danny skulle dö asså! han tyckte nog det var mer pinsamt än vad Matte tyckte själv.. ;)
Sen var det dags för signering, men vi väntade ett tag med tanke på att kön var gigantisk! :O efter ett tag gick jag & Marika och ställde oss i kön... längesen jag var så nervös, eller vad man ska kalla det, i en signeringskö sist...! Men ah.. vi närmade oss bordet, och när jag har typ en mamma och hennes dotter framför mej, och när Danny precis har skrivit klart till henne tittar han på mej, och sträcker handen efter bookleten, samtidigt som han sitter och säger/mumlar "Annelie, Annelie" eller nått sånt.. haha, han kan äntligen mitt namn - rättstavat tom! :') sen får jag världens mysigaste kram (eller jag har nog iofs fått bättre av honom innan, men jag behövde den här..!) sen när han har kramat klart mej och har satt sig kommer det... han frågar typ "när blir det av?" och syftar på operationen.. och sen frågar han typ hur det ska gå till, och jag, världens fegaste människa som är rädd/nervös för varenda lilla sak, står där framför min förebild nummer 1 och förklarar min operation, och klarar av att hålla tårarna tillbaka....! Helt jävla galet! Han bryr sig, världens utan tvekan bästa/finaste människa! <3 efter det går jag vidare till Erik och får en såndär "hur är det?"-kram av både honom och Matte (: sen står jag av någon anledning kvar där inne och bara står..! haha, jag var nog lite chockad.. xD anyway.. gick ut tillslut, och gick tillbaka till slutet på kön, eftersom den började ta slut.. haha, vi ville ju ha bilder med dom (: kom fram, och ah... haha, kommer knappt ihåg nått därifrån, men det var underbart... sen såg Erica Eriks mamma..! haha, så vi gick och pratade med henne ett tag, och hon var hur söt som helst! "er ska jag komma ihåg, vad heter ni?" ;) haha, sen gick vi tillbaka till scenen, och in bakvägen till signeringen, och jag bara stog i närheten av Danny i typ 10 minuter eller nått.. huuuuuur myyysigt som heeeelst! :) efter en liten stund skulle dom gå, och vi gick ut på utsidan.. kom på att jag hade glömt säga en sak till Danny, så jag går rakt emot honom samtidigt som jag säger typ "en sak till....!" och han går rakt mot mej, och ger mej största kramen samtidigt som jag säger "lycka till med körkortet! du kommer greja det! klarade jag det, gör du det! ;)" varpå han svarar "nä, jag är alldeles för slarvig..." söte..! *du ska veta att jag tror på dej iaf..!* Sen åkte dom, och vi vinkade hejdå.. :/ samtidigt höll ljudteknikerna på att lasta in i sin bil, så vi undrade lite på skoj om vi kunde hänga på dom och, tro det eller ej, men det fick vi! (: haha, party på hög nivå i bilen till Uddevalla station, och sen vänta på tåget där en stund, tåg mot Öxnered (?) där det blev byte mot Göteborg.. sen åkte jag typ bara hem..! 
Hehe detta var kanske inte alla detaljer, men något vill jag bevara själv...! :')
Tacktacktacktack tjejor och grabbar för en underbar dag! det kunde fan inte blivit bättre! :') Puss, kram & tack! <3
Avslutar som vanligt med bilder... copyright!

Matte (:

En Erik, & en Matte med öppen gylf...! xD

En finis Danny (: lyckades dock inte få med hans otroliga skrattanfall på bild, eftersom jag skrattade lika mycket själv...!

Jag står och pratar med Danny om operationen, erica&felicia, jag är så otroligt glad att ni tog bilderna! <3 har även sett i efterhand på bilderna att Erik sitter och lyssnar.. :') <3

"Hur är det?"-kram med Erik <3

Myskram med Matte (:

Jag & finaste! <3

Me and Malte ;)

Aw, han ska alltid vara så glader....! :') finiskille <3

Haha, det var typ allt.. har inte fått en bild av Rojin än, men den kommer väl upp när jag har den, promise you! (:

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0