Snart...

Snart är 2010 slut.. Utan tvekan det bästa året i mitt liv, alla dessa spelningar jag har varit på, alla dessa nya människor jag har träffat - helt jävla galet! Så jag hade tänkt avsluta året med att tacka ALLA nya/gamla vänner jag har träffat, ni vet vilka ni är <3 och sen ett gigantiskt tack till min fina Danny Saucedo - allt du har gjort, medvetet eller omedvetet, fyfan va bra du är! :') och Erik Grönwall.. även om saker inte är det samma som förut så tycker jag om dig otroligt mycket..! Bara hoppas på att jag får träffa dig snart igen.. Och Segerstedt&Andréasson, ni är otroligt bra människor, även om ni inte har varit lika speciella som Danny&Erik..
Haha, ojsan, det blev visst lite mer seriöst/djupt än jag hade tänkt.. Jag skulle bara önska er ett Gott Nytt År! Själv sitter jag i Trollhättan och firar min faster som har gift sig idag :)
Aja, GOTT NYTT ÅR! :D

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0