Idol 3/12

Näst sista Idol för året (eller jag har hört nått om att det ska vara nått specialprogram, men näst sista tävlingsfredagen..) och temat, som vanligt när det är semi, är Juryns val (: en glänsarlåt och en låt som ska vara utmanade att sjunga (:

Här är låtarna Idolerna ska framföra ikväll!
Olle - Everybody's Changing (Keane) & Born To Run (Bruce Springsteen)
Minnah - Total Eclipse Of The Heart (Bonnie Tyler) & When Love Takes Over(David Guetta)
Jay - Enter Sandman (Metallica) & In The Ghetto (Elvis Presley)

Ska jag vara helt ärlig så vet jag inte vem som kommer åka ut ikväll..! alla tre är så bra, fast på så olika sätt.. och Olle är sjuk har jag hört.. så ah, jag kan inte tippa.. men jag kan påstå att jag blir nog nöjd oavsett om vilka som går vidare.. men med tanke på hur det har sett ut tidigare, så tror jag det bästa för tävlingen och framtiden är att Olle åker.. don't get me wrong, jag tycker han är svinball och har en galet bra röst, men hur bra har det gått för ettan & tvåan? Kanske bättre att bli trea :P haha, nä, men jag vet inte.. blir nöjd oavsett sålänge alla tre gör bra ifrån sig :)

Vem tror/vill du ska åka hem?

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: Linda-Marie

Om inte Olle är kvar skippar jag finalen! Haha, för då blir det som tvåtusenåtta - två stycken som jag inte gillar i final xD men jag ska ändå jobba då, så kommer missa finalen anyway :(:(



Hmm, tror det var i Efter 10, men inte säker ;)<3

2010-12-03 @ 17:13:54
URL: http://lindamariie.blogg.se/
Postat av: lydia

Spelar ingen roll, bara jay är i final !!



sv: allt är super :D vem hejjar du på efter att ha sett programmet ?

2010-12-03 @ 22:21:05
URL: http://absolutlydia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0