Det är helt galet..

Ja, det är fan helt galet hur mycket jag har vart med om de senaste 5 åren! Hur många nya människor jag har träffat/lärt känna, hur bra/dåligt jag har mått.. egentligen har väl allt varit en jävla bergochdalbana, men fyfan va värt det har varit!
Hade tänkt dela med mej lite av gamla minnen när jag ändå inte har nått speciellt att göra :P Kommer inte ta med allt, för då får ni läsa tills imån eller nått, men jag tar med det mest speciella (: har träffat otroligt mycket mer artister än dessa, men detta är de som jag har träffat flera gånger/tycker mest om.. (:

3/6 2005 - Martin Stenmarck Kungsmässan
Kommer ihåg hur otroligt lycklig jag var där.. 13 år, och träffade typ den snyggaste människan jag nånsin hade sett.. haha, sött va?!
18/11 2005 - Ola Kungsmässan
Haha, kommer knappt ihåg nått, men det var första gången

20/4 2006 - Ola Frölunda Torg
Min kamera la av efter 3 bilder... efter dess har jag alltid laddat kameran innan jag skulle iväg...
5/6 2006 - Ola Allum
HAHA, ska jag vara helt ärligt så hade jag glömt av denna dagen.. ibland är det tur att man sparar på allt.. :P

23/2 2007 - Danny & Erik Ullared
Mina fina hjärtan! gosh va nervös man var då! haha, men de var söta killar redan då! :')
24/3 2007 - Danny Nordstan
Han fick mej att missa min första konfirmationsträff! haha, hade helt glömt av att det var den dagen, så jag åkte och träffade Danny istället.. mysigt ju!
1/6 2007 - Martin Stenmarck Liseberg
Typ den mest speciella gången jag har träffat honom! "tävlade" om att få träffa honom backstage innan konserten och så, och jag avr en av vinnarna.. en lite speciell känsla att sitta bak i logerna på Liseberg och snacka med Martin som om han kände en!
19/7 2007 - Ola Rix i Halmstad 
Min första riktiga "åka iväg"-spelning ;)
27/7 2007 - Erik Uddevalla
Riktigt jävla underbart! dock regnade det typ hela tiden, men det var ändå hur bra som helst! har för mej att vi (jag, syster & pappa) stannade där påväg hem från stockholm - allt för min skull! :D
19/8 2007 - Danny & Erik Rix i Göteborg
Kom svinsent = sämst plats längst bak, inga bilder, och träffade ingen av dom.. men jag har allt filmat! :D
20/8 2007 - Danny NRJ Liseberg
Hade haft träning, och åkte in svinsent här oxå.. stog typ längst bak där med, men det var fett ändå! (:
15/9 2007 - Martin Stenmarck Kungsmässan
Haha, han kom ihåg mej bara för att jag hade på mej tröjan jag fick backstage! tufft! xD
23/9 2007 - Danny Nordstan & Liseberg
Ah, det var väl typ här jag insåg hur jävla fin han är första gången! träffade honom på nordstan först, och han skrev massa söta saker på mina skivor (: sen var det liseberg lite senare och han skrev typ "hej igen...!" :') sötis!
28/11 2007 - Matte Allum
Nån gång måste väl vara den första? :P haha, fast han gjorde inget speciellt.. sjöng bara grymt!
16/12 2007 - Martin Stenmarck Nordstan
Enda spelningen ever jag kan säga att jag ångrar att jag gick på... trodde han skulle känna igen mej, men det gjorde han inte.. det gjorde ont i mitt hjärta, och jag lyssnade inte på honom på typ ett år..

10/5 2008 - E.M.D. Freeport
Första, och än så länge, enda gången på hemmaplan.. fyra timmars signering i perfekt väder.. ah, jag var nöjd!
11/5 2008 - E.M.D. Slottsskogen
En spelning som jag först inte trodde jag kunde gå på eftersom man var tvungen att jobba på nått speciellt ställe, mne dagen innan fick jag reda på av en kompis att jag kunde ta hennes pappas plats, och fyfan va glad jag blev! :D
1/6 2008 - Ola Frölunda Torg
Inget speciellt.. kommer bara ihåg en grej därifrån.. frågade Ola om jag kunde få en kram, och när han kramar mej svarar han "du kan få 100!" sött!
7/7 2008 - E.M.D. Liseberg
Fint väder hela dagen, och sen när det var dags så började det regna.. KUUUUL! när det avr slut slutade det regna... men jag och min kompis fick Mattes blommor (:
17/7 2008 - E.M.D. Borås
Bästa spelningen jag har varit på! (: träffade iofs itne ens dom, men fan va bäst det var!
19/7 2008 - E.M.D. Skara Sommarland
Varma dag, underbart väder! maaaaaaassa fina blickar från Danny! :')
28/7 2008 - Ola Liseberg
Ännu ett Lotta på Liseberg, och kan nästan påstå att det är lika tråkigt varje gång xD
23/12 2008 - Danny Nordstan
Han är fin! (: minns inte dagen så väl, men kommer ihåg att han rockade iaf!

21/2 2009 - Kevin Borg Kungsbacka
Hann var jättemysig! hade aldrig träffat honom innan, men ändå jättesöt! (:
7/3 2009 - Kevin Borg Frölunda Torg
Andra gången, och han kommer ihåg mej! :)
21/3 2009 - E.M.D. Allum
Eriks ord och Dannys blickar.. dom kan man leva på länge! "det var ju längesen vi sågs sist! :O"
2/6 2009 - E.M.D. Liseberg
Bra dag, bra drag.. allt var underbart! (:
22/6 2009 - Ola Liseberg
Tänker inte skriva mer om Lotta.. ytterligarre en iaf..
19/7 2009 - E.M.D. Trollhättan
Enda kravet att jag fick åka dit var att jag skulle hälsa på min faster innan - klart! sen började väntan vid scenen! spelningen började först vid 23 eller nått, men fyfan va bra dom var! inget extranummer = baby goodbye x2! (: sen var det bara att åka hem snabbt och sova.. skulle jobba dagen efter = 3 timmars sömn..
25/7 2009 - E.M.D. Skara Sommarland
Träffade min fina Caroline första gången! <3 jättemysig spelning, fast typ helt dött eftersom det bara var småbarnsfamiljer där typ... men Danny hade uppenbarligen kul åt mej iaf.. haha, har en bild när han tittar rakt in i kameran & flinar! 8) snodde till mej en kram trots kramförbudet oxå..! ;)
2/8 2009 - E.M.D. Halmstad
Vet inte ens om Danny såg mej, han sa inget speciellt iaf.. Erik var desto sötare! "Men vi ses ju nästan varje vecka nu..! ;)"
16/8 2009 - E.M.D. Rix i Göteborg
Detta var innan jag började prata med de andra fansen.. därför träffade jag ingen eller nått sånt, men grabbsen ägde på scenen, och vi ägde i publiken!! (:
6/9 2009 - E.M.D. Liseberg
Usch och fy och fan säger jag bara! såjävla hemskt att behöva säga hejdå efter ett helt asum år... men dom var fina, och Dannys ord hjälpte mej tills nästa gång vi sågs "Ta hand om dej....!!" <3
28/11 2009 - Erik Grönwall Nordstan
Min Erik första gången! (': haha, han tyckte jag hade en cool kamera! x)
4/12 2009 - Westlife Nordstan
Inte ofta man får träffa sina stora barndomsidoler, right? men det har jag fått, och fyfan va awesome det var! majgaaaaaaadd! haha, jag kan inte ens förklara i ord hur glad jag var den dagen!
19/12 2009 - Erik Grönwall Bäckebol
Fina Grönwall.. underbart & svinkallt (första dagen på den extreeeeemt långa vintern..!) haha, men Erik var söt, och hur underbar som helst! <3

28/4 2010 - Ola Allum
Ja, han är tråkig.. haha, fattar inte hur jag har orkat åka runt och träffa honom, han vet ju ändå inte vem jag är...
5/6 2010 - Kevin Borg Mölndal
Jättemysigt/jättevarmt! vi var nog de som fick mest uppmärksamhet från scenen av Kevin iaf (: jättesöt på signeringen sen oxå! (:
10/6 2010 - Erik Grönwall Kungsbacka
Maaajgaaaad! Erik var i min hometown, på min skolavslutning! hade väl inte så stora förhoppningar på att han skulle minnas mej, eftersom det var drygt 6 månader sen jag träffade honom sist.. men så går vi fram till honom efter hans soundcheck, och han kramar om twinsen, felicia & bella, och sen kommer han till mej och känner igen mej och antog att jag kände dom andra..! fyfan va fin har är! :')
1/7 2010 - Erik Grönwall Borås
Even better this time! (: en heldag i Borås med de bästa, och sen avsluta kvällen på det bästa sättet med Erik.. no words can explain it!
16/7 2010 - Danny Kalmar
Såfort någon nämner Kalmar får jag rysningar av välbehag.. seriöst, hur många är på semester på avlägsen ort, springer på sin största idol, och han tar sig tid på sin semester! kommer aldrig kunna förklara i ord hur mycket det betydde för mej, och jag kommer aldrig kunna tacka honom för att han gjorde det! <3
29/7 2010 - E.M.D. Vårgårda
Mest spontana spelningen ever! typ mest regniga oxå, men vafan.. det var typ bara jag och Felicia där av "fansen", så det var helt maddefakking underbart, och boysen kommer ihåg detta efteråt tydligen... xD
1/8 2010 - E.M.D. & Martin Stenmarck Rix i Halmstad
Trodde jag skulle få ytterligare en spelning i pissregn detta året, men såfort vi kom ner till Halmstad slutade det regna (: underbart att se dem på en stor scen med massa publik igen! det märktes att de njöt!
15/8 2010 - E.M.D., Erik Grönwall & Ola Rix i Göteborg
Allt samtidigt! och jag kan itne bli mer nöjd typ! :D alla fyra (räknar ut Ola, har tröttnat på honom totalt iår...) var underbara på scenen! och sen efter på hotellet.. mys x10000000 typ! <3 obeskrivbart!
26/8 2010 - Martin Stenmarck Liseberg
En riktig spelning med honom.. riktigt kul! (: dock inte riktigt samma känsla som på E.M.D./Grönwall spelning, eftersom vi var typ 20 pers framför scenen när det var 1 timme kvar.. trodde inte direkt jag skulle vara först när jag kom 3 timmar innan det började.. men ah, nu har jag fått det bevisat.. han vet inte vem jag är.. men han gör helt okej musik ändå!
27/8 2010
- Rasmus Seebach NRJ Liseberg
"Jag kallar på dej, jag kallar på dej..!" är väl allt jag behöver säga! fyfan va asum det var att se honom live, och sen nämna E.M.D. för honom, och han tyckte dom va grymma! :D
24/9 2010 - Ola Högsbo
Jag hade typ feber, mådde svindåligt och var helt ensam.. misslyckad signering? ja!
25/9 2010 - E.M.D. Kållered
2010 = REEEEEEEGN! haha, ytterligare en spelning i regnet, men fyfan va underbart det var! (: blickar från scenen, och sen bäst efteråt! :') *leta längre bak bland mina inlägg så kan du läsa om hela dagen..*
24/10 2010
- E.M.D. Halmstad
Danny är fin..! och han var sjukt glad över att jag hade lyckats med körkortet :)
6/11 2010 - Ola Nordstan
...! Ola = tråååkig!
4/12 2010
- E.M.D. Uddevalla
Kan påstå att detta var första gången på länge jag var riktigt nervös över en signering, men jag är så otroligt jävla glad över att jag åkte..! Danny är den finaste människan i världen, och han bryr sig om mej! (': det är bara att bläddra ner lite och läsa.. tänker inte sitta och lovorda honom en gång till, även om han är värd det! (: kommer bara börja saknar honom ännu mer då...

Lite tråkigt utan bilder kanske, men det är allt.. orkar inte sitta och lägga upp bilder.. det har tagit typ 2 timmar att bara skriva allt.. xD stor eloge till dej om du har orkat läsa allt!

Haha, ja som sagt.. jag har vart med om en hel del, och har lärt känns så otroligt många nya vänner som jag aldrig ångrar att jag har träffat! Cheyer, ni vet vilka ni är, och ni ska även veta att jag älskar er, no matter what! <3

PeaceOut


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för att du tog bort tidigare inlägg.

2010-12-20 @ 20:12:30
Postat av: Anonym

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2010-12-22 @ 03:04:06
URL: http://lizziesaucedo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0