Dan före dopparedan

Känner att det var ganska längesen jag bloggade sist, och det är väl mest för att jag inte har haft nått intressant att skriva.. :P Haha, men det måste bli några fler inlägg innan jul (som faktiskt är imån! :O) tänkte börja med att dela med mej av ett julminne (:


Jag älskar sånna här bilder, don't know why....

För två år sen fick jag den bästa "julklappen" man kan få..! Jag fick träffa Danny dagen innan julafton, alltså exakt två år sen (: helt galet, och det var nog första gången jag gav mej själv en julklapp.. hah! slog in den signerade skivan och spelade överraskad på julafton ;P
Haha, men åker inte föräldrarna och fixar det får man väl göra det själv xD

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: Manal - Mitt liv som tonåring

SV: hur många gånger har du sett han ?

2010-12-23 @ 15:38:17
URL: http://baratawfik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0