Är det december så är det december!

1 december idag ju! (: helt galet, känns som om det inte var så länge sen det var sommar! haha, nothing to do about it, men december har sina speciella rutiner..
* Jag måste ha en chokladkalender.. *childish, I know.. men ofta inte gott???*

årets är en smartiskalender (:

* Sen ska det vara julmusik att vakna upp till...!

iår & förra året blir/blev det E.M.D.'s Välkommen Hem (:

Det är nåra av mina "rutiner" eller vad man nu kan kalla det ;)
Har du nått speciellt du kan dela med dej av, som du brukar göra?

Egentliigen måste jag blogga om Ola (fleeeera veckor sen...), Idolerna i lördags, operationen och massa annat.. men jag hinner inte.. har ganska mycket skola just nu, så det kanske blir av i helgen eller nästa vecka.. (:
One more thing... jag får träffa Danny på lördag! I've missed him! <3

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: hanna

chokladkalendrar växer man aldrig ifrån ju! ;D

2010-12-03 @ 15:13:42
URL: http://hnnz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0