Vårgårda 100729

Mest spontana resan EVER :D såg att Danny hade skrivit "EMD in Vårgårda.... Jah....." på fb vid 3, men reagerade inte över vart Vårgårda låg... det var först när Felicia skrev "EMD ÄR I VÅRGÅRDA ??????????????????????" som jag hajjade att det var i närheten :P skrev snabbt som attan & frågade henne om hon skulle dit, å det skulle hon :) en halvtimme senare satt jag på tåget till gbg för att träffa felicia på stationen för att sen ta tåget mot Vårgårda 17.07 :) var framme strax innan 6, och när vi väl hittat till torget så var där inte en enda människa :O så vi gick iväg å köpte nått att äta, och drog oss tillbaka mot scenen igen :P det pissregnade hela tiden så vi stog under ett tak en stund, men sen började det komma "lite fans" ;) haha, inte en enda som vi kände igen, men vafan gör det?! :D vi var typ de enda som var pepp & sjöng med :) vid strax innan 8 gick grabbarna på scenen efter en sjukt seg/tråkig invigning :) då var det knappt så man kände regnet längre, man var ju ändå helt dyngsur xD jag kunde fortfarande inte fatta att jag stog där :) tänk om jag & felicia inte hade vart inne på fb samtidigt.. då hade ingen av oss vart där :O Men vi stog där, längst fram i pissregnet & mådde såjävla bra :D de sjöng for you, jennie let me love you, save tonight, alone, youngblood, all for love & baby goodbye :) matte hoppade ner från scenen i baby goodbye, samtidigt som erik stog och kollade på oss, så vi försökte få honom att komma ner till oss, men då började han skratta samtidigt som han sjöng "the picture is drawn, you're not even on" haha, sötis! <3 aja, sen när det var klart så hade de en failad signering vid staketet i regnet xD men vi fick en pratstund med alla (Felicia ringde Bella så hon skulle få prata med Matte, men så var han inte där då, så hon fick prata med Erik ist) och en bild, som egentligen är way för hemsk för att visas här, men det skiter jag i xD haha, så när de hade åkt iväg så gick vi mot stationen igen för att ta tåget, som vi inte hade nån aning om när det gick, hem :) väl i gbg sa jag hejdå till en blöt Felicia och gick mot mitt tåg hem :) väl hemma somnade jag snabbt... ;)
Btw, eftersom det pissregnade så ville jag inte riskera min systemkamera, så det fick bli den gamla, därför är bildkvalitén inte speciellt bra, så det får bara bli några få bilder :P
Riktigt jävla bra dag Felicia, tack somfan! <3

E.M.D.


Innan Save tonight blev det rundgång, och då gick Erik en "rundgång" xD

Matte nere i publiken

Jag & Matte <3

Jag & Erik <3

Jag & världens bästa Danny <3


Imorgon eller nått kommer det en update om igår, men fyfan vilken bra dag det var! :D Tack Marika, Felicia, Bella, Broken Door, E.M.D. & alla andra jag träffade... (L) så come back tomorrow för mer update ;)

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: Lydia

HALLÅ du träffade miiiiggg :DDD dagen var as bra. Adda min msn btw :D

2010-08-02 @ 20:05:47
URL: http://absolutlydia.blogg.se/
Postat av: Anonym

åhh de var så sjukt underbart!!:D thanks<3

2010-08-04 @ 03:40:05
URL: http://lizziesaucedo.blogg.se/
Postat av: Jessica

Min älskade Erik

2010-08-04 @ 15:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0