Myspace

Tjoho! :) Dagen har gått sjukt segt, det har verkligen inte funnits något att göra eftersom det pissregnar ute "/ så jag har suttit framför datan hela dagen *hejhej fyrkantiga ögon xD* Men när man inte har nått att göra så hinner man med saker som man inte brukar göra ;) så jag satte mej och kollade igenom lite gamla mejl på myspace, en hel del kul minnen å så, men så kommer det här mejlet upp:

Hade nästan förträngt det, med tanke på hur otroligt ont det mejlet gjorde, men jag fick tillbaka exakt samma känsla när jag såg det idag som när jag fick det.. enda skillnaden var att jag inte började gråta..
Nån annan som oxå hade köpt biljetter dit? Ah, det var ju ett tag sen, men jag tror jag var pissed på det i flera dagar... och den 19 april är inget kul datum... komemr aldrig bli heller.. usch, jag kan inte ens beskriva känslan som jag fick, vill aldrig få den igen iaf...
Men nu är det en vecka sen sist, och en vecka till nästa gång, men fyfan va jag saknar grabbarna! :O
TAGGA SÖNDAG TJEJER! :D <3

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0