Göteborg 100815

Ska kanske skriva lite om förra söndagen nu ;) haha, har inte orkat göra det än :P
Jag åkte iaf in vid halv 8, fick skjuts av pappa ist för att behöva ta tåget :) letade reda på platsen som det var på, och där var redan en hel del folk :D gick och satte mej hos gänget :D Felicia, Bella, Sara, Marika, Li, Erica m.fl :) de hade insläpp.. :O har aldrig vart med om det innan, och de sa att de skulle släppa in vid 10.. tror du att vi fick komma in 10? Nej, vi blev insläppta vid 13, och då hade det samlats så mkt folk så att alla som hade varit där längst inte fick plats längst fram.. däribland jag "/ men jag hade ju inte vart där längst ;) vi blev iaf insläppta, och vi satte oss framme vid scenen och började vänta där oxå :) strax efter två kom vi på att Broken Door spelade på Lilla Scenen, så jag gick dit med Sandra, Felicia & Bella :) dom hade redan kört Sunday Morning, men vi fick höra halva Angel iaf :) haha, så fort vi kom dit såg dom typ oss och blev värsta glada :D haha! xD gick upp på signeringen och köpte en singel (Y) och tog ett kort ;) haha, jag hade visst inte satt på kameran när jag gav den till Felicia (a) haha, efter lite skratt fick jag iaf en bild med dom ;) sen gick vi tillbaka till stora scenen igen, och då var det dax för lite soundcheck ;) först ut Erik Hassle, och när han hade kört en halv låt eller nått så öppnade sig himlen..! OMG säger jag bara.. shit va det regnade! xD Aja, efter Hassle gick Ola på och körde nåra låtar :) haha, sen tror jag inte det var nåra mer som repade, utan då började väntan igen ;) och det regnadce till och från typ heeela tiden...
Sen när det väl drog igång så slutade det regna :D MorronZoo, Ramsells, REbound, Love Generation, Apollo Drive, Erik Hassle, Anders Fernette, bästa Erik Grönwall, Broken Door, Darin, Ola och sist men inte minst bästaste E.M.D. :D liet chockande att Grönwall körde såpass tidigt :S men aja, bästa var ju sist iaf :D Eller ah, Grönwall är ju typ bäst oxå :P asså han såg mej från scenen trots att jag inte stog längst fram :D gaah, sötis! (L) finns med på youtube ;)


Han typ höjer på ögonbrynen vid 4.40... det är till mej för att jag gör ett hjärta med händerna ;)

& sen när han sjöng Higher.. alltså shit vilken allsång det blev! :D

Lyssna bara från typ 2.08... goosebumps! <3

Ah, men sen när E.M.D. gick på shit va kul det var! haha, jag kan inte ens besriva det.. gaaaaalet! jag låter två filmer förklara lite iaf :D

Finns det nån finare människa än Danny? :P vid 1.38 typ så går han ju ner på knä... det är till Felicia! (L) love him!


Klart att dom skulle busa lite.. ;)

Ah, asså jag känner att jag inte skriver speciellt mkt (eller ah, det är nog ganska långt.. men det finns inte ord som kan förklara hur mkt den här dagen betydde...) Typ alla artister var kanonbra.. (undantag, Darin & Love Generation typ, fast det var ändå heelt okej :D) Och jag tycker fortfarande om Ola sjukt mycket, men han var inget jämfört med E.M.D. & Erik idag ;) å jag måste berätta en sak till ;) haha, vi är ju typ homies med Broken Door, haha, och ah, jag kan typ deras nya låt Sunday Morning, och när Tobias såg att vi sjöng med så typ pekade han på oss (mej, Emma & Sandra) och sjöng "nothing compares to you!" :) sött! och sen när dom typ var klara så skrek vi och gjorde "rocktecknet" med händerna, och då tittade Pier på oss ochh gjorde exakt samma tillbaka ;) HAHA! xD

Men sen när det var klart så gick vi bakom scenen för att se om vi såg nån kul där, och ah, det gjorde vi väl ;) haha, Ola åkte typ precis när vi kom :) men vi bestämde oss för att gå till hotellet ist, och när vi kom fram fick vi reda på att vi hade missat E.M.D. med typ 5 minuter :( too bad, men ist såg vi en viss Robert Kragh utanför, så vi gick till honom ist ;) men när han hade gått så ser vi en bil som kommer :) nån säger att det är Ola, men vafan, det var det ju inte! :D det var Erik! :D massa mys med honom vid bilen! Han är underbarast! (L) när det väl var min tur att få en bild, så fick jag först typ världens kram :D jag tror inet jag överdriver när jag säger att han kramade mej i typ 30 sekunder :) sööötis! <3 vi fick även se hans tattoo på benet (Y) ah, men sen gick han in och skulle äta, och då blev det lite segt igen.. sen kommer Erik Segerstedt ner och ska äta, och han kom ut till oss en snabbis innan han åt :) finis! (L) älskar hans blickar ibland asså..! <3 *men tjeeena! :D*-blicken typ :D sen gick han in och åt.. det kom en hel del andra kändisar under tiden vi väntade.. kommer knappt ihåg alla xD men runt 11 kom grabbsen ut :) alla som var kvar ville ha bild, och jag var snäll och agerade fotograf åt en del, vilket resulterade i att jag inte fick nån bild själv.. men ah, dom var väl ute i nån minut bara, sen skulle dom iväg till efterfesten, men jag hade ju fortfarande inte fått min kram av Danny.. :( så jag gick typ efter honom och frågade om jag kunde få en kram iaf.. och vad får man inte då om vääääärldens mysigaste kram..! <3 alla som nån gång har kramat honom vet att han kramas hårt och riktigt myser... gaah, dom kramarna älskar jag! :D längesen jag fick en nu, men shit va mysig den var! då spelade det ingen roll att jag inte fick nån bild, kramen betyder så mycket mer! (L)sen drog alla iväg.. eller ah, Ola och Hassle var ju fortfarande kvar på hotellet, så även dom kom ut en stund innan dom skulle iväg :) samma med Ola som med Danny.. ingen bild, men en snabb kram.. HAHA! inte som Dannys snabba kramar som är lååånga, utan en snabb kram xD ah, men sen sa vi hejdå till Felicia, Bella, Sara och resten som var där och började gå mot stationen ;) vi lämnade av Hanna (?) vid hennes spårvagn, och sen följde jag med Marika & Li till sin buss, och sen gick jag till tåget :) var hemma vid kvart i 1, och somnade nog vid halv 2 :)
Ångrar nått så otroligt att jag inte åkte in på måndagen och sa hejdå till alla, med tanke på att jag inte kommer träffa nån på jättelänge :( men aja, det är ju lätt att vara efterklok...

ETT STORT TACK TILL ALLA SOM GJORDE DAGEN BÄST! :D Jag tänker inte ens försöka mej på namnen, men ni vet vilka ni är, och jag älskar er! <3

Avslutar som vanligt med bilder :) och det är copyright, as usual ;)

Broken Door på lilla scenen


Jag & Broken Door


I väntans tider


Rix MorronZoo


Ramsells, Anna (som btw taggade sig själv på en av mina bilder fran Halmstad.. I'm happy! :D)


Ramsells, Stefan


REbound


REbound


Love Generation


Apollo Drive


Erik Hassle


Anders Fernette (som inte var lika snygg i snaggat hår..)


Erik Grönwall! <3


We ♥ Erik Grönwall


Erik Grönwall


Broken Door


Darin


Oh oh oh oh oh oh oh oh oh, OLA! :D


Ola


Ola


Ola


Matte


Danny ♥


Erik


Finaste Danny sjunger till finaste Felicia <3


Erik


Jag & Robert Kragh


Kraaaaaaam! ♥


Heeemsk bild, men vafan, spelar ingen roll, Erik är bäst! ♥


Erik & Li i bakgrunden :P


Jag & Erik


I know that you didn't want me to show this picture.. that's why I blurred you x) finaste Danny! ♥


Same as last picture Lizzie ;) Matte :)

Haha, har du läst allt? ;) Well done isf :D

PeaceOut

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅHHHH älskar hela dagen, så sjukt underbar!! världens bästa spelning . love it. . (L)



sjukt fina bilder med gumman!!!! PUSS

2010-08-24 @ 16:31:59
URL: http://lizziesaucedo.blogg.se/
Postat av: Linda-Marie

FICK DU TRÄFFA ROBERT?!?!!? AAAHHH, så har du inte sgat något!!! Pratade ni mkt? Vad sa han? ÅHHHHHHHHHHHHHH <333

2010-08-24 @ 17:51:02
URL: http://lindamariie.blogg.se/
Postat av: Annie

Fina bilder du har tagit! :)

2010-08-24 @ 18:14:19
URL: http://livetenligtannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Smart?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0